Tuote- ja tuoteryhmäkohtaiset kauppalinkit
Tuotteet-välilehdeltä löydät tuote- ja tuoteryhmäkohtaiset suorat kauppalinkit. Suorien kauppalinkkien avulla voit esimerkiksi yrityksen nettisivuilla tai some-markkinoinnissa korostaa, esivalita tai suodattaa tietyn tuotteen tai tuoteryhmän kaupassa.
Tuotekohtainen kauppalinkki
Korostus
Oletuksena tuotteen kauppalinkin tyyppinä on korostus. Kauppasivu korostaa tuotteen brändäyksen päävärillä ja vierittää sivua kyseisen tuotteen kohdalle. Asiakas voi valita tuotteen ostoskoriin, täyttää toimitustiedot ja viimeistellä oston sekä halutessaan jatkaa ostoksia.
Esivalinta
Kauppasivu valitsee tuotteen automaattisesti ostoskoriin eli tuotteen valinta -sivua ei näytetä asiakkaalle. Asiakas voi siirtyä täyttämään toimitustietoja ja viimeistellä oston sekä halutessaan jatkaa ostoksia.
Suodatus
Kauppasivu suodattaa pois kaikki muut tuotteet paitsi kyseisen tuotteen. Asiakas voi valita tuotteen ostoskoriin, täyttää toimitustiedot ja viimeistellä oston. Huomioithan, että suodatetulla tuotelinkillä asiakas voi ostaa ainoastaan kyseistä tuotetta eikä jatkaa ostoksia muiden tuotteiden osalta.
Tuoteryhmäkohtainen kauppalinkki
Tuoteryhmän kauppalinkin tyyppinä on aina korostus. Kauppasivu korostaa tuoteryhmän brändäyksen päävärillä ja vierittää sivua kyseisen ryhmän kohdalle. Asiakas voi valita tuotteen ostoskoriin, täyttää toimitustiedot ja viimeistellä oston sekä halutessaan jatkaa ostoksia.
Toivottavasti tästä ohjeesta oli apua! Jos tarvitset lisätietoja, olethan yhteydessä tukeen osoitteessa info@gifti.fi, autamme mielellämme.